Accepterad Hurtbu11e | Medlem ansökning [Samme](nobbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hurtbu11e

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
147
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Hurtbulle

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt olofsson, 24 - år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, nyfiken, humoristisk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt Olof är 24 år gammal och har nyligen flyttat till staden efter att ha lämnat sin hemstad, som präglats av kriminalitet och oroligheter. Uppväxten i en stökig miljö har format hans värderingar och gett honom en stark moralisk kompass. Han har alltid drömt om att bli polis och ser sitt nya liv i staden som en chans att börja på nytt och göra skillnad. Trots sin beslutsamhet är han lite nervös inför ansökningsprocessen, och han kämpar för att anpassa sig till stadens snabba takt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med psitivitet glädje men också seriösitet när det kommer till rp och inte förstöra eller spela tråkig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du i en situation ska agera på ett sätt som gynnar rollspelandet och skapar en bra upplevelse för alla inblandade, även om det betyder att din egen karaktär "förlorar" i scenariot.

tillexempel om du blir rånad skjut inte mot rånarna och döda senariot utan spela med även om det betyder att du "förlorar"

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? det har jag aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random deathmatch är att du inte bara kan gå på en gata och skjuta, slå eller skada någon utan bakomliggande senario I OCC out of caracter man ska inte prata om irl när man rp:ar och inte t.ex fråga vad man heter irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är ny till rp men vill lära mig och tycket att det ser väldigt kul ut, och jag har alltid tyckt att rp är kul på andra saker

råkade skicka in förtidigt skulle sikickat in om 20 min

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka