Nekad Hurikan | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hurikan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199066722208/

Ditt Hex-ID: 110000141f32fa0

Vad är din discord tagg? Hurikan#0438

Vem var det som bannade dig? Weed langaren

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlogg och suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag antagligen gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare började kanske för 10 min sedan så vi hittar en bil tar den och kör runt. Då kommer han i typ 500 km/h och kör rätt in i oss min polare krachar för han har sådan dålig dator så han klarar inte av sådan mycket. Så då gjorde jag /me avsvimmad sen så putta han på mig lite då gjorde jag /me vaknar till lite då bannar han mig för combatlogg och suntförnuft jag fattar ej vad jag gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja antagligen var det en helt solklar ban. Då vill jag be om ursäkt för det jag gjorde och vill gjärna ha en ny chans efter som cloggade ej/mitt spel kracha.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort /me vaknar till och min polare kunde jag inte göra så mycket åt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka