Nekad Hurikan | Ban överklagan (Emilia)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hurikan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199066722208/

Ditt Hex-ID: 110000141f32fa0

Vad är din discord tagg? Hurikan#0438

Vem var det som bannade dig? weed langaren

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror det var sättet jag la upp scenariot, kanske inte nått som händer ett dugg ofta men skulle kunna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev lite förvånad när jag blev bannad pågrund av suntförnuft när jag själv kände att jag inte hade gjort något som ej skulle kunna hända på riktigt. Det började med att min kompis la ut en annons där man skulle kunna tjäna mycket pengar på ett effektivt sätt. Jag började snacka med en grabb som var intresserad av jobbet och vi möttes upp, vi pratade om hur han skulle plocka vallmo åt mig och tjäna 10% av vinsten på dem. Sedan så visade jag han en kniv som han skulle få av mig till självförsvar, han blev helt tyst och så blev jag avstängd. Tråkigt att bli avstängd när jag spenderar så mycket tid på servern, vet inte vad jag ska göra just nu faktiskt har jätte tråkigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var fel fråna båda hållen, lite orealistiskt av mig men ändå inget som jag själva skulle stänga av någon.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske skulle vart lite mer lowkey och hitta springpojkar personligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, kommer ej göra om det då jag har tänkt efter lite, sådant händer lite tillräckligt ofta så att det enligt mig ska räknas som legit Roleplay

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka