theo lindgren0
Icke Medlem
- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 0
Hej. jag skulle vilja göra ban överklagan för jag har blivit perma bannad för att skjuten utan krim roll..... det här hände för ca 1 år sen då jag knappt visste va rp va då jag bara lallade jag varför jag skjöt med en pistol vet jag inte för de var ju länge sen men jag skulle vilja börja och spela på unive igen för den serven är så himla bra nu när jag har blivit bättre på att rpa nu när jag vet va de är och det kommer verkligen inte hända igen å det lovar jag! jag vill bilda mä så hög rp som möjligt å det kan jag!! de lovar jag!! snälla kan jag bli unbannad. så kan ni får se för det där hände för ca 1 år sen och jag har blivit bättre på att rpa sen däss och jag kan bevisa det.. och kmr aldrig göra om det lovar!!! och jag minns ingenting från händelsen men jag hoppas att jag kan bli unbannad.. mitt dc namn är DarKie#6527 och jag vill bli unbannad på dc också för när jag blev bannad från serven i fivem så blev jag bannad ifrån dc också. men jag vill bara börja spela på den igen snälla jag ber och det kmr inte hända igen.. men pma mig om jag blir unbannad ps älskar det ni gör.