Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198452072874/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin Norling
Vad är ditt discord namn? HUNTER007
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henrik Runov en dansk student på 23 år som är arbetslös sedan han gick ur gymnasiet. Han är en för mestadels glad kille, men han har fått en del ångest och sedan han inte har pluggat vidare, eller ser några framtidsplaner. Han har ett intresse för röd dansk korv, fotboll, bilar och öl. Han spelade i ett Fotbolls i Köpenhamn och han säger att han hade kunnat bli ett proffs om det inte hade varit för hans knä skada, denna skada skiftar ifrån år till år vilket ben den var på egentligen. Men Henrik Runov vill göra sig ett namn i Unive staden och tjäna lite stålar så jag kan köpa en cool Mercedes Benz till slut som han alltid fantiserade om när han var liten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli Whitelistad på grund av att jag kommer att vara en Lojal Rpare till servern, som kommer att spela mycket. Jag är även väldigt laglydig och jag kommer att följa reglerna till punkt och prick. (fast inte vara nån slags "polis" mot andra) Jag kommer även kunna RPa så mycket som jag kan för allas spel upplevelse. Jag kommer också kunna tillföra så mycket jag bara kan till servern, Och inte försöka att vara en belastning för Staff etc. Jag kommer inte att vara en till extra jobbig unge som springer runt och håller på.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? På grund av att den ser ut att ha ett bra Community med sköna människor. som spelar på den samt att ni tar RP seriöst.
Hur hittade du Unive? jag fick veta av en vän som tyckte att jag skulle börja spela de och så jag blev taggad på att spela FiveM.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att bli en respekterad Rpare på servern. Som ska kunna tillföra något kul till servern. Att försöka hjälpa nya människor på servern, och försöka att göra så att andra kan ha en rolig kväll utan att bli greifade eller kränkta. Jag kommer också att försöka hjälpa till att hålla RP så verklig som möjligt. För allas upplevelser ska bli bättre. Samt att verkligen förstå hur RP fungerar.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag planerar att bara spela på denna servern så länge som jag tycker att det är roligt att spela.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin Norling
Vad är ditt discord namn? HUNTER007
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henrik Runov en dansk student på 23 år som är arbetslös sedan han gick ur gymnasiet. Han är en för mestadels glad kille, men han har fått en del ångest och sedan han inte har pluggat vidare, eller ser några framtidsplaner. Han har ett intresse för röd dansk korv, fotboll, bilar och öl. Han spelade i ett Fotbolls i Köpenhamn och han säger att han hade kunnat bli ett proffs om det inte hade varit för hans knä skada, denna skada skiftar ifrån år till år vilket ben den var på egentligen. Men Henrik Runov vill göra sig ett namn i Unive staden och tjäna lite stålar så jag kan köpa en cool Mercedes Benz till slut som han alltid fantiserade om när han var liten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli Whitelistad på grund av att jag kommer att vara en Lojal Rpare till servern, som kommer att spela mycket. Jag är även väldigt laglydig och jag kommer att följa reglerna till punkt och prick. (fast inte vara nån slags "polis" mot andra) Jag kommer även kunna RPa så mycket som jag kan för allas spel upplevelse. Jag kommer också kunna tillföra så mycket jag bara kan till servern, Och inte försöka att vara en belastning för Staff etc. Jag kommer inte att vara en till extra jobbig unge som springer runt och håller på.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? På grund av att den ser ut att ha ett bra Community med sköna människor. som spelar på den samt att ni tar RP seriöst.
Hur hittade du Unive? jag fick veta av en vän som tyckte att jag skulle börja spela de och så jag blev taggad på att spela FiveM.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att bli en respekterad Rpare på servern. Som ska kunna tillföra något kul till servern. Att försöka hjälpa nya människor på servern, och försöka att göra så att andra kan ha en rolig kväll utan att bli greifade eller kränkta. Jag kommer också att försöka hjälpa till att hålla RP så verklig som möjligt. För allas upplevelser ska bli bättre. Samt att verkligen förstå hur RP fungerar.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag planerar att bara spela på denna servern så länge som jag tycker att det är roligt att spela.
Senast ändrad: