Nekad HUNTER007 | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HUNTER007

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198452072874/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin Norling

Vad är ditt discord namn? HUNTER007

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henrik Runov. han blev tvungen att flytta till Sverige därhans Pappa Bode sedan han var liten. Efter att hans Mor kastade ut han från 2an i Köpenhamn, På grund av att han inte hade klarat skolan särskilt bra. Henrik är en dansk ung student på 23, han har ett intresse för dansk fotboll och basket. Han är oftast en ganska glad kille och blir sällan arg. Han vill skapa sig en framtid inom välfärden i FiveM staden eller nåt annat jobb inom staden.

Varför ska just du bli whitelistad? På grund av att jag verkligen är intresserad av RP och Gta och jag tycker att det är ett så fascinerande koncept med RP och att jag kommer varar mycket Active på servern minst 4 gånger i veckan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? På grund av att den ser ut att ha ett bra Community med sköna människor. som spelar på den samt att ni tar RP seriöst.

Hur hittade du Unive? jag fick veta av en vän som tyckte att jag skulle spela de och jag blev taggad på att spela FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Rpa med folk på server så bra jag kan, att ha roligt utan att trolla etc. Att försöka göra mitt namn känt på servern som en pålitlig Rp spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag planerar att bara spela på denna servern så länge som jag tycker att det är roligt att spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka