Accepterad HUNT-6 | Medlem ansökning [sigge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HUNT-6

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198834093149/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Sha

Vad är ditt discord namn? HUNT#9625

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Jag spelar en karaktär som heter HUNT. Han är 21 årig kille född och uppvuxen i Stockholm . Som person är HUNT en väldigt trevlig, vänlig, engagerad och nyfiken person som tycker om att träffa och prata nya människor. Tidigare i sitt liv har han umgåtts med tungt kriminella människor, han har nämligen av någon anledning lätt att både bli vän och bli omtyckt av dessa personer. Det har skapat en del problem för honom i tonåren och nu försöker han att inte göra samma misstag igen, utan han försöker genuint undvika den sorts bekantskap. Men likt många gånger tidigare så dras han in i det gång på gång. Framförallt älskar HUNT bilar och det är nog hans största passion i livet. Hans mål just nu är att arbeta sig upp med både jobb samt försäljning av fordon för att en dag inskaffa sig sin dröm bil och leva ett gott liv med nära och kära.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på servern ett tag och känner mig begränsad i det jag kan göra. Att bli medlem skulle göra att jag kan utveckla min RP genom att kunna arbeta på whitelist jobb och även ha en hobby på sidan av med bland annat sälja och köpa bilar. Att bli medlem på Unive skulle med all förmodan göra både min och andras upplevelse på servern bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tittade på en videoklipp på Youtube "Staff-arbete på Unive Roleplay som ägare!" med Philip320, jag tyckte att hans sätt att förklara visionen med UNIVE och hur pass seriöst målet med RP är på servern var fascinerande och det fick mig att vilja vara en del av det.

Hur hittade du Unive? Genom en nära vän som spelat på servern ganska länge.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre och utvecklas inom rollspel. Vill ta min erfarenhet till en mer professionell nivå och bli bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? I framtiden är mitt största mål att utvecklas så pass mycket att jag kan få möjlighet till att vara en del av "staff-teamet" och själv kunna ha mer inflytande i serverns utveckling. Men för stunden är mitt mål att utveckla min egna RP nivå så mycket möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår fullständigt

Tillbaka