Accepterad HundÄtare | Medlem ansökning [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HundÄtare

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198441771090/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? Frank.#9755

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar Blomgren, en kille som är 16 år gammal och är född den tolfte december 2004. Min karaktär har haft en jobbig familj när han växte upp. Han blev slagen som ett barn och hans pappa gick bort när Oscar bara var 4 år gammal. Oscar fattade inget men när han blev 11 år gammal berättade mamman allt till oscar om att hans pappa dog när han var 4 år gammal och att hans pappa hade valt den dåliga vägen i livet. Mamman pratade till Oscar om att han aldrig skulle välja det kriminella livet när han växte upp och bara gör det han gillar. Som nu är att sälja och köpa bilar. Oscar var ledsen först när han hörde om hans pappas riktiga sida som han aldrig visade. Nu visste Oscar allt om hans pappa och ville bara se pappan en sista gång, men det går inte. Livet är såhär. Det största problemet var att hans pappa var den som hjälpte mamma och oscar med pengar. Det hade vart jobbigt för Oscars mamma de senaste dagen för att hon behövde skaffa två jobb för att kunna betala för Oscar och henne. När Oscar hade fyllt 13 år gammal fick han höra en annan nyhet. Värre än den förre, hans mormor hade dött. Nu var det mycket värre än förut för att nu vet han vad som hände och han vet att han inte kommer kunna se hans mormor igen. Han blev jätte ledsen och kunde inte tänka på något annat än hans mormor. Hon var fast i hans hjärna. Det var så jobbigt för han men han var stark nog att bli av med det och blev en starkare person. På 15 års åldern ville han redan börja skaffa pengar själv för att hjälpa han och hans mamma. Han visste att han inte kunde ha fått ett riktigt "jobb" men han hade en ide i hjärnan. Iden var att börja köpa och sälja pengar. Han hade runt 50 tusen som kunde hjälpa han med att köpa en bil. Han fick en bmw jätte billigt, det var en m2:a som han fick för 25 tusen. Han blev så himla glad och han berättade nyheterna för hans mamma. Mamman blev jätte glad, Oscar fortsatte med det här för att han visste det här var det han ville göra för resten av livet och att detta skulle han tjäna mycket pengar på. Han sålde sedan m2:an för 300 tusen. Tänk han från 50 tusen till 300 tusen på två dagar. Det här var stort, riktigt stort. Han fortsatte med detta tills han fick 3 miljoner. Efter han hade fått 3 miljoner bestämde han sig att hyra en lägenhet och köpa en bil för han och hans mamma. Han visste det här var jätte stort för en 15 åring, han var så nöjd med sig själv. Allt var bra fram tills han fick nyheterna att hans mamma hade dött. Han kunde inte fatta vad som nyss hände, han var bara 16. Han hade pengarna men hur skulle han kunna leva själv, det kändes så jobbigt att bo själv och att som förut visste han att han inte kommer se hans mamma. Den här gången blev han ledsen men fortfarande kunde han bli av med det snabbt och fortsatt hans job med att köpa och sälja bilar. Nu idag har Oscar 2 miljoner och två bilar som kostar 3 miljoner var. Oscar är jätte glad och han har fått en flickvän. Nu är livet bra igen, och han är inte ledsen längre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag har alltid velat ha stor nivå på rp och nu vill jag satsa fullt i unive. Unive känns som en jätte bra rp server att satsa i. Så jag vill ta nivån av rp så högt som möjligt och satsa allt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig mest intresserad av unive är att det är en svensk server. Alla folket i servern är så himla snälla och alla tar det seriöst som gör att det blir en rolig samhälle att vara med i.

Hur hittade du Unive? Jag pratade med min vän om nya spel jag borde testa för att jag har slutat alla mina gamla spel sen sa han att han spelar på unive så jag testade det. Nu är jag här och älskar unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt måll med mitt rollspel är att utveckla mitt rollspel samt skapa scenarion som jag aldrig vart med om förr.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att ha roligt med andra personer på servern och att försöka göra roliga scenarion med andra folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka