Accepterad huncho carlos | Ban Överklagan [Leon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

huncho carlos

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/drito_963/

Ditt Hex-ID: steam:11000016a672062

Vad är din discord tagg? drito_96

Vem var det som bannade dig? Leonvonadelkvist

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-28 130725.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? på grund av att jag har begått fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i anstallten och jobbade som chef medans jag tog intervju med en ny kollega och jag var med dc grupp som andra grabbar meta gamade och jag va ba me men inte i samtalet sen hände ett cenario som inte jag var med och dem metagamade då hooppade dem sup och drog mig då valde staffssen att banna mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var både mitt fel och deras mitt fel var att jag var med i gruppen men deras fel var att dem inte lyssnade och tog beslutet för snabbt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för sunt förnuft medans jag var ny till servern då gjorde jag saker utan anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte gått med i gruppen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte gå med grupper för metagaming

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka