Accepterad humpppi | Medlem ansökning [Hugo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

humpppi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? NY#4232

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Berätta om din karaktär. Jag är uppväxt med en ensamstådende mamma och min bror Mohamed vi växte upp i Fittja och redan som unga blev vi rekryterade till ett gäng, vi började langa kokain och weed för att biddra till familjen för vi levde i fattigdom och våran pappa stack när vi va 5 så vi har aldrig haft en fadersfigur vi kommer ifrån Afganhistan och är ärrade från kriget. Vi kommer aldrig glömma när våran hemska pappa lämnade våran mamma när vi behövde han mest. Våran mamma fick drågproblem. Vi var tvungna att betala för våran mat och annars så svälte vi. Vi såg henne knappast men när vi gjorde det så såg hon hög utt.
Jag gillar snabba billar och pengar. Jag vill ge min familj allt. När inte brorsan var hemma så såg jag mamma bli misshandlad av 2 polismän.
Vi har mycket hat mot politikerna och polisen, Vi har lidit i sis och hvb i många år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra roleplay, Kommer vara mycket aktiv inom kriminel. Också hjälpa nya personer och ha en bra tid!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att scenarion ska vara kul för båda sidorna. Så att båda har kul och att det inte är en som altid dödar den andra och har tråkigt.

Hur hittade du Unive? Jag såg Unive flera gånger på sociala medier (tiktok och youtube) och jag och min vänn letade efter en bra seriuös svensk roleplay server.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka