Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198252382072/
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Bengan#9931
Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär har ett hett temperament och går under namnet Lars Fredriksson. Men han är väldigt snäll utav sig och har många erfarenheter som tex att sälja saker och har är väldigt driver till det han gör. Hans favorit mat är ris med kyckling och älskar cola han har blivit uppväxt hos en fosterfamilj och han var ett riktigt as när han var liten och men han är bättre på att kontrollera sig nu. På sin fritid älskar han att köra sport motorcykel och hans dröm hoj är Kawasaki ninja h2r. Men han är väldigt duktig på att spara och inte slösa så mycket pengar. Han är utbildad till bilförsäljare och det är det han har jobbat med för fordon är det han är intresserad utav. hans hår färg är blond och han solar ofta solarium eller sprytanar sig så han har en ganska brun hy hans ögon är gröna men han har vita linser för att se lite tuffare ut. Han är ganska vältränad och den muskelmassan han har, har han fått utav hemma träning och lyfta skrot.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att tycker denna servern är jätte rolig och jag vill ta min rp level till en högre nivå. Mina planer är att jag ska bli en polis, Jag vill också ha roligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vet inte riktigt varför men jag skulle gärna bli whitelistad för jag tycker att denna server är jätte rolig att spela på.
Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig den och tyckte det lät intressant .
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag ska bli en polis som ska vara rolig och social men samtidigt att ha ett seröst rollspel som polis.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de gör jag inte spelar bara på unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Bengan#9931
Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär har ett hett temperament och går under namnet Lars Fredriksson. Men han är väldigt snäll utav sig och har många erfarenheter som tex att sälja saker och har är väldigt driver till det han gör. Hans favorit mat är ris med kyckling och älskar cola han har blivit uppväxt hos en fosterfamilj och han var ett riktigt as när han var liten och men han är bättre på att kontrollera sig nu. På sin fritid älskar han att köra sport motorcykel och hans dröm hoj är Kawasaki ninja h2r. Men han är väldigt duktig på att spara och inte slösa så mycket pengar. Han är utbildad till bilförsäljare och det är det han har jobbat med för fordon är det han är intresserad utav. hans hår färg är blond och han solar ofta solarium eller sprytanar sig så han har en ganska brun hy hans ögon är gröna men han har vita linser för att se lite tuffare ut. Han är ganska vältränad och den muskelmassan han har, har han fått utav hemma träning och lyfta skrot.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att tycker denna servern är jätte rolig och jag vill ta min rp level till en högre nivå. Mina planer är att jag ska bli en polis, Jag vill också ha roligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vet inte riktigt varför men jag skulle gärna bli whitelistad för jag tycker att denna server är jätte rolig att spela på.
Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig den och tyckte det lät intressant .
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag ska bli en polis som ska vara rolig och social men samtidigt att ha ett seröst rollspel som polis.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de gör jag inte spelar bara på unive.