Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198252382072/
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Lil jew on the beat#9931
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär har ett hett temperament och går under namnet Lars Fredriksson. Men han är väldigt snäll utav sig och har många erfarenheter som tex att sälja saker och har är väldigt driver till det han gör. Hans favorit mat är ris med kyckling och älskar cola han har blivit uppväxt hos en fosterfamilj och han var ett riktigt as när han var liten och men han är bättre på att kontrollera sig nu. På sin fritid älskar han att köra sport motorcykel och hans dröm hoj är Kawasaki ninja h2r. Men han är väldigt duktig på att spara och inte slösa så mycket pengar. Har är utbildad till bilförsäljare och det är det han har jobbat med för fordon är det han är intresserad utav. hans hår färg är blond och han solar ofta solarium eller sprytanar sig så han har en ganska brun hy hans ögon är gröna men han har vita linser för att se lite tuffare ut. Han är ganska vältränad och den muskelmassan han har, har han fått utav hemma träning och lyfta skrot.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För Unive är den ända servern jag spelar på. Jag tycker att servern är bra gjort. Jag vill också bli medlem för att jag vill kunna ha mer möjligheter inom rp för att höja min rp nivå.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? vet inte riktigt varför men jag skulle gärna bli whitelistad för jag tycker att denna server är jätte rolig att spela på.
Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig den och tyckte det lät intressant.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att förbättra min RP nivå. Ett annat mål med mitt rollspel är att skaffa ett roligt och bra jobb där jag kan tjärnar bra lön och ha kul på servern med mina kompisar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli medlem på unive så att jag kan göra mer på servern. Så om jag blir medlem så kommer jag skaffa ett jobb som kräver medlemskap. På mitt jobb kommer jag ha kul och bidra med en hög rp nivå.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej de gör jag inte spelar bara på unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Lil jew on the beat#9931
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär har ett hett temperament och går under namnet Lars Fredriksson. Men han är väldigt snäll utav sig och har många erfarenheter som tex att sälja saker och har är väldigt driver till det han gör. Hans favorit mat är ris med kyckling och älskar cola han har blivit uppväxt hos en fosterfamilj och han var ett riktigt as när han var liten och men han är bättre på att kontrollera sig nu. På sin fritid älskar han att köra sport motorcykel och hans dröm hoj är Kawasaki ninja h2r. Men han är väldigt duktig på att spara och inte slösa så mycket pengar. Har är utbildad till bilförsäljare och det är det han har jobbat med för fordon är det han är intresserad utav. hans hår färg är blond och han solar ofta solarium eller sprytanar sig så han har en ganska brun hy hans ögon är gröna men han har vita linser för att se lite tuffare ut. Han är ganska vältränad och den muskelmassan han har, har han fått utav hemma träning och lyfta skrot.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För Unive är den ända servern jag spelar på. Jag tycker att servern är bra gjort. Jag vill också bli medlem för att jag vill kunna ha mer möjligheter inom rp för att höja min rp nivå.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? vet inte riktigt varför men jag skulle gärna bli whitelistad för jag tycker att denna server är jätte rolig att spela på.
Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig den och tyckte det lät intressant.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att förbättra min RP nivå. Ett annat mål med mitt rollspel är att skaffa ett roligt och bra jobb där jag kan tjärnar bra lön och ha kul på servern med mina kompisar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli medlem på unive så att jag kan göra mer på servern. Så om jag blir medlem så kommer jag skaffa ett jobb som kräver medlemskap. På mitt jobb kommer jag ha kul och bidra med en hög rp nivå.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej de gör jag inte spelar bara på unive.