Nekad Hummer_1 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hummer_1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198979182173/

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad är ditt discord namn? Herman#3915

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Johan Fansson En man i sina bästa år. Han var född i Eslöv med sin mor och far. Men som synd va så var de dråganvändare och de fick tillslut slut på pengar. Med de så var de tvungna att sätta Johan i Fosterhem. Där blev han alltid behandlad sämre än de andra och inget var lika för han. I skolan var han en riktig bråkstake han var lärarnas mardröm han kunde aldrig vara tyst. Han hade väldigt svårt för att hålla koncentrationen och blev oftast arg och störd på andra när de inte gjorde som han sa. Han gick u t skolan med väldigt dåliga betyg och han träffade på en man vid namn Eddy. Eddy var en droghanlare och Johan var en tonåring med lite pengar suget för att bli medlem var stor. Johans sug tog över honom och han blev anställd av Eddy. Sedan dess har han jobbat sig upp i drogindustrin och nyss flyttat till staden för att starta sitt egna system.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för att kunna bli kriminell och tjäna pengar precise som min karaktär är. Jag vill också bli de för att kunna hjälpa ägarna att förbättra servern och ge idéer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelista på denna servern för att det är den ända jag spelar just nu och jag tycker den är den bästa jag spelat och jag vill ge ett försök att bli whitelist

Hur hittade du Unive? Mina kompisar visade mig och jag tyckte den var väldigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara trevlig och ha kul träffa nya människor och tillochmed kanske nya vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ingen annan för tillfället bara denna. Har spelat andra men inte lika bra system mm
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top