Accepterad Hummer_1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hummer_1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198979182173/

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad är ditt discord namn? Herman😎#3943

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Johan Fansson En man i sina bästa år. Han var född i Eslöv med sin mor och far. Men som synd va så var de droganvändare och de fick tillslut slut på pengar. Med de så var de tvungna att sätta Johan i Fosterhem. Där blev han alltid behandlad sämre än de andra och inget var lika för han. I skolan var han en riktig bråkstake han var lärarnas mardröm han kunde aldrig vara tyst. Han hade väldigt svårt för att hålla koncentrationen och blev oftast arg och störd på andra när de inte gjorde som han sa. Han gick u t skolan med väldigt dåliga betyg och han träffade på en man vid namn Eddy. Eddy var en Antrepenour och Johan var en tonåring med lite pengar suget för att bli rik var stor. Johans sug tog över honom och han blev anställd av Eddy. Sedan dess har han jobbat sig upp i penga industrin och nyss flyttat till staden för att starta ny buisnes.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom att det kan leda till nya stora möjligheter, bättre rp och jag låser upp fler saker inom servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra Rp och Glada miner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha skans att ändra scenariot så inte du har övertaget hela tiden och att motparten aldrig har schans att vinna

Hur hittade du Unive? Mina kompisar visade mig och jag tyckte den var väldigt bra.

Tillbaka