Nekad HumbleRL | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HumbleRL

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199083941558

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? MES Humble#0067

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Dante Granqvist och är runt 19 år som föddes i en av de tuffaste familjerna. Jag har ingen rädsla men kan skaka lite ibland när situationer blir tuffa. Min intresse är att tjäna stor massa av pengar och dela de med mina kompisar/broders

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag kommer att tillbringa mycket till underlivet och kommer få servern mer spänande än vad det redan är

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För man kan göra saker som inte man kan göra utan whitelist

Hur hittade du Unive? Joinade genom en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en av dem största personerna i underlivet

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?
 
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084275138/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigvar ingstrand

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är Ziprho#0503

Vad är ditt födelsedatum?
12 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Sigge Johnsson jag är rädd för spindlar och mitt uppdrag med denna servern är att tjäna mycket pengar så att jag kan köpa några snygga sportbilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag kommer att spela på servern mycket mer än vad jag redan gör. Jag kommer även tycka att det blir mycket roligare än vad det redan är för att jag kan jobba med roligare jobb som polis och Securitas.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För man kan göra saker som inte man kan göra utan whitelist och för att detta är den bästa RP servern jag någonsin har testat.

Hur hittade du Unive? Jag sökte efter "swe" på Fivem och sen kom den upp och jag såg att den hade många människor som spelade den så jag testade den och sen fastande för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en av dem största personerna i underlivet och den rikaste i hela staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar Mayhem rp ibland men inte lika mycket som Unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top