Nekad Human | Ban Överklagan [IzY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Human

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132807767/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:586271019

Vad är din discord tagg? Human DaDDy#8905

Vem var det som bannade dig? Shasta

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-02-23 19_12_14.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang iväg från ett rån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle åka till affären men det var tydligenett rån där så när vi kom dit kom det det ut men med pistol0er och rikta dem mot oss. De sa inget i alla fall inte i mitt spel. Så jag sprang iväg och skrek sen sköt han mig. Och efter det blev ja bannad för Fear RP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle tro att det var felaktigt för att menen sa ingenting till mig och jag sprang iväg och det är ju inte ett fall för fear RP.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banna innan men det var för över ett halvår sedan och jag viste inte direkt alla reglerna då så jag gjorde några fel. Men jag har börjat komma tillbaka till server och lärt mig reglerna och hur spelet funkar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunna försöka prata med dem eller springa in i affären som de rånade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte vad jag vet om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka