Accepterad humam.hourieh.student.hel | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199249162249/

Vad är ditt namn i verkligheten? humam

Vad är ditt discord namn? SpeedyXx#0001

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Ahmed Rebbertsson. Jag är 25 år gammal och är arbetslös. Jag vill gärna jobba som en mekonom. Mitt dröm jobb är att vara som en sjuksköterska hos er. Min mamma vill också att jag ska jobba som en polis för att skapa en bättre miljö. Men min pappa vill att jag ska jobba som en doktor för att skapa en bättre hälsa till människor, Däremot så vill min farfar att jag ska jobba som en mekonom och jag tycker att det är enkelt att fixa hoppas jag. Jag vill också lära känna mer människor. Jag vill också skaffa mer vänner som jag kan ha roligt med. Min dröm bil är en M5 så jag hoppas att jag kan få ett jobb. Så att jag kan fixa min M5 :D

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är så att min vän tipsade mig denna servern och jag lyssna på honom men han sa också att man måste vara medlem för att få ett jobb som jag vill gärna ha för att skapa en bättre RP NIVÅ hos er :D

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt jag vill gärna ha ett jobb hos er så er RP nivå kan också bli högre :D Jag har erfarenheter inom RP också. Jag har också läst era regler så klart. Det är det första jag gjorde när jag gick med i er server :D . Jag vill också bli kanske helper så jag kan banna/kicka dom som gör fel så att dom kan lära sig från deras misstag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alla slag går att vinna, ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad. Ja det är det

Hur hittade du Unive? Som sagt min vän tipsade er server och jag vill spela på denna servern och sluta på andra servrar som jag kör :D

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Tillbaka