Nekad humam.hourieh.student.hel | Ban överklagan [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199249162249/

Ditt Hex-ID: steam:110000143264072

Vad är din discord tagg? LOperD#2174

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snut förunt samt combait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte följde reglerna och slåg personelen. Det var fel utav mig och jag borde inte gjort så. Jag hade inte läst reglerna och trodde att det jag gjorde var okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i min bil i piren sen en av vakterna som jag hade sett förut hålde på prata med mig och jag blev arg så jag slåg han och det var såklart fel och jag regretar det, men när jag gjorde det så visste jag inte att det inte var tillåtet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var rätt. Jag gjorde fel och det var fel av mig. Flygplan som bannade mig gjorde såklart sitt jobb och det var mitt fel och jag tar allt ansvar. jag ska se till så att jag läser reglerna nästa gång och det aldrig händer igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Occ. jag visste inte jag råkade prata inne i spelet med mina vänner i real life och det var fel. Jag trode inte att jag skulle behöva läsa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? japp! jag kunde ha för det första läst relglerna och inte sturuntat i dom som jag gjorde och jag kunde bli en bättre spelare och göra rätt grejer samtidigt ha kul. Ber om ursäkt jag hoppas att detta inte händer igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja apselut jag har lärt mig att inte sturunta i regler. Jag har även lärt mig att spela bra som en spelare och göra det rätta är kul och inte slå personal:/ Jag hoppas att ni kan ge mig en chans för att visa att jag verkligen är bättre än ni tror.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag har läst dom nu och kan alla och jag vet att det jag gjorde var fel. Jag föstår om ni nekar den, men hoppas inte det för jag lärt mig nu. TACK FÖR ALL HJÄLP OCH DENNA FINA SERVERN FÖR DEN ÄR ROLIG

Jag kommer neka denna då jag tycker att du ska vänta ut den lite till för att verkligen lära dig mer av dina misstag du begått. Du kan skriva en ny lite senare så ska jag kolla på den vill att du ska vänta ut den lite då du mst lära dig något på riktigt. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka