Hultgren
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? .lil_loco.
Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin Hultgren 1998-06-12
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad-vill göra saker och trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dålig barndom. vill ha ett bra liv och inte behöva bry sig om pengar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att det blir en bra Rp när jag är runt.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ?
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Vet inte om jag har gjort det.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är viktigt VDM.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en glad person och jag vill bara spela och a det gött.
Vad är ditt discord namn? .lil_loco.
Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin Hultgren 1998-06-12
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad-vill göra saker och trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dålig barndom. vill ha ett bra liv och inte behöva bry sig om pengar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att det blir en bra Rp när jag är runt.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ?
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Vet inte om jag har gjort det.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är viktigt VDM.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en glad person och jag vill bara spela och a det gött.