Accepterad hulkerik | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hulkerik

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086083073/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? PFF_Skatemorfar

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik och är så gammal som 25år gammal, Erik är som person som har en mycket stark personlighet och en mycket omtyckt karaktär som alla möjliga folk drar sig till för att prata av sig från allt om bilar till veckans nyheter som hänt. som liten har han inte haft en helt lätt uppväxt då han inte hade det jätte bra ställt i ung ålder och har därför tvingats till att alltid kriga för minsta lilla krona, han gör allt i sin väg för att få en jobb där han kan göra pengar fördagen. just för tillfället jobbar han på Postnord och det trivs han bra med, tyvärr så kan dom allt större pengarna tyvärr locka han lite för mycket vissa dagar som sen leder till snedsteg som han i efterhand kan ångra när han tänker tillbaks hur han själv haft det. Hans dröm i livet är att tjäna mycket pengar och kunna köpa snabba bilar som är ett stort intresse han har.

Varför ska just du bli whitelistad? Känner att det är bra att ha en whitelist på den bästa svenska serven man kan spela rp på inom fiveM. Jag kommer spela mycket ofta och jag hoppas på att mina kompisar som inte spelar FiveM vill joina mig senare för att få in mer folk på eran server. Jag vill lära mig och spela samt ge häftiga och unika stunder inom rollspelet på eran server. Jag är en rolig grabb som vill skaffa nya vänner då jag spelar så det ska bli så roligt för alla som möjligt. Jag följer reglerna rakt in i kaklet då rp'et hänger på det. Och jag tror absolut att jag kan bidra till bättre rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att detta är den bästa serven att spela på och den roligaste. Det känns också som att serven aldrig kommer dö ut då det är väldigt många som spelar på den och fler o fler kommer in hela tiden. Och för att ta rpandet till en ny nivå

Hur hittade du Unive? hittade det i server browsen, eftersom att det var många spelare på så kollade jag in serven och den var helt perfekt att spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha ett roligt, seriöst och väldigt intressant rp med actionfyllda händelser under spelets gång. Jag vill också bli ännu bättre på att rp och ta rpn till en ny nivå

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Detta är den ända serven jag kommer spela på, har kollat på några servrar innan denna men jag kommer endast spela här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka