Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bäckhäst Luxury Cars
Vad heter du IRL? Matheus
Vad heter du på discord? Hulken7282
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive ungefär 2 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att vara mycket aktiv och jag kommer lyssna på mina anställda och göra så dom känner sig bekväma på sin arbetsplats och bara ha allmänt rolig rp.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på marja lisas som p/a och jag har jobbat på meko samt sc syling så jag har mycket erfarenhet inom bil yrket och hur man ska bemöta kunderna på bästa sätt så jag har ganska mycket erfarenhet inom detta yrke.
Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne varje dag både dag och natt. Måndag 14:00 till 00:00
Tisdag 13:00 till 00:00
Onsdag 14:00 till 01:00
Torstag 15:00 till 01:00
Fredag 13:00 till 04:00
Lördag 16:00 till 06:00
Söndag 14:00 till 00:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja men jag skulle verkligen vilja bli chef.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Matheus
Vad heter du på discord? Hulken7282
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive ungefär 2 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att vara mycket aktiv och jag kommer lyssna på mina anställda och göra så dom känner sig bekväma på sin arbetsplats och bara ha allmänt rolig rp.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på marja lisas som p/a och jag har jobbat på meko samt sc syling så jag har mycket erfarenhet inom bil yrket och hur man ska bemöta kunderna på bästa sätt så jag har ganska mycket erfarenhet inom detta yrke.
Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne varje dag både dag och natt. Måndag 14:00 till 00:00
Tisdag 13:00 till 00:00
Onsdag 14:00 till 01:00
Torstag 15:00 till 01:00
Fredag 13:00 till 04:00
Lördag 16:00 till 06:00
Söndag 14:00 till 00:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja men jag skulle verkligen vilja bli chef.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ
Har du läst våra Regler? ja