Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB
Vad heter du IRL? Matheus
Vad heter du på discord? Hulken7282
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra allt jag kan för att få upp aktiviteten vara aktiv och göra det till en bra arbetsmiljö samt att jag e aktiv och jag kommer att ta kritik från både mina anställda och mina kunder jag tror att jag kommer passa för jobbet då jag har mycket erfarenhet inom yrket och att jag har bra kundbemötande och jag vet hur man ska prata och vara mot sina kunder.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på marja lisas som p/a och jag har jobbat på meko samt sc syling. och Jönsson Fastighetsbyrå AB så jag har erfarenhet inom yrket
Hur ofta kommer du vara inne? Min dagliga aktivitet är detta
Måndag-14:00 Till 03:40
Tisdag-18:00 Till 05:00
Onsdag- 13:00 Till 03:00
Torsdag-14:00 Till 03:00
Fredag-15:00 Till 05:30
Lördag-14:00 Till 03:00
Söndag- 18:00 Till 05:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut att jag hade spelat kvar på servern men skulle vilja testa ny rpa som chef eftersom att jag har testat alla jobb som anställd. därför vill jag prova på ny rp.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ absolut inte jag spelar bara på unive och har alltid gjort sen jag skaffa dator
Har du läst våra Regler? JA och jag har kål på alla
Vad heter du IRL? Matheus
Vad heter du på discord? Hulken7282
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra allt jag kan för att få upp aktiviteten vara aktiv och göra det till en bra arbetsmiljö samt att jag e aktiv och jag kommer att ta kritik från både mina anställda och mina kunder jag tror att jag kommer passa för jobbet då jag har mycket erfarenhet inom yrket och att jag har bra kundbemötande och jag vet hur man ska prata och vara mot sina kunder.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på marja lisas som p/a och jag har jobbat på meko samt sc syling. och Jönsson Fastighetsbyrå AB så jag har erfarenhet inom yrket
Hur ofta kommer du vara inne? Min dagliga aktivitet är detta
Måndag-14:00 Till 03:40
Tisdag-18:00 Till 05:00
Onsdag- 13:00 Till 03:00
Torsdag-14:00 Till 03:00
Fredag-15:00 Till 05:30
Lördag-14:00 Till 03:00
Söndag- 18:00 Till 05:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut att jag hade spelat kvar på servern men skulle vilja testa ny rpa som chef eftersom att jag har testat alla jobb som anställd. därför vill jag prova på ny rp.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ absolut inte jag spelar bara på unive och har alltid gjort sen jag skaffa dator
Har du läst våra Regler? JA och jag har kål på alla