Nekad Hulken7 | Beslut Överklagan | Fille

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hulken7

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Ditt discord namn: hulken7282

Ditt Hex-ID: 11000015d289f83

Vad för typ av beslut gäller det? indragen kim roll

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog0140/fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? för att dom bara såg deras perspektiv och jag fick inte en chans att visa min klipps och berätta min historia.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker det är felaktigt för att jag var kidnappad och ena killen säger jag lovar kommer inte döda dig och den andra kille säger dina vänner har sålt dig du har inget att leva för och då sa jag ja de sant sen dom ber mig ta av kläderna och jag säger nej då vice bossen säger till dom andra nej döda inte han och jag betalade ut mig med 300k men ändå dom dödar mig och dumpar mig därför tycker jag det är felaktigt beslut då vice bossen säger att ingen ska döda mig och att jag inte ska ta av mina kläder så jag gjorde inte det men ändå så får jag indragen för fear rp. lite svårt och förklara i text men kan gärna visa mina klipps och förklara bättre.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kan inte skicka klippsen här då dom är för långa men om ni vill se klippen är det bara att kontakta mig pm så visar jag gärna.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka