Nekad Hulken7 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hulken7

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523209091/

Ditt Hex-ID: 11000015d289f83

Vad är din discord tagg? hulken#7281

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Bild på banmeddelande: bild_2023-12-16_193438298.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? om jag ska vara ärlig så vet jag inte eftersom att jag inte gjorde nått fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och två andra skulle dra och köra paintball och sen så ser vi en kille och stannar o pratar med han sen så åker vi till ett garage och då min vän som har krim tar ut ett vapen och sen åker vi tillbaka och sen helt plötsligt så riktar min vän med krim vapen och tar in han i bilen och rånar han i ett garage och jag gjorde ingenting jag satt bara i bilen och sen efter en stund blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan förstå varför Spartan36 gjorde som han gjorde men jag gjorde ingenting jag satt bara i bilen utan vetskap om att det skulle bli ett rån från början och jag tänkte jag kan inte bara springa därifrån för då kommer det se konstigt ut och förstöra deras scenario och jag sa inget jag satt bara tyst och gjorde inget så därför tycker jag att det inte var en rätt bann

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet att jag har fått 11 tidigare bans varav 1 p ban på grund av att jag och en kompis gjorde ett pizzeria rån vi tog ut pengar från deras panel. jag har blivit bannad för prata ooc in-game mild powergaming sen kommer jag inte ihåg dom andra för det var så länge sedan men av dom jag kommer ihåg så har jag lärt mig att skriva i ooc chatten istället för in-game

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet faktiskt inte eftersom att jag inte viste vad som skulle hända

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara krim utan krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka