Nekad Hulken7 | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hulken7

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523209091/

Ditt Hex-ID: 11000015d289f83

Vad är din discord tagg? hulken#7281

Vem var det som bannade dig? Swifty

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-12-20_161927390.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag loggade ut efter ett skott scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en vän blev rånade sen efter cirka 5 minuter senare så kommer dom igen och säger vill ni köra runda 2 och åkte iväg sen så åker vi efter och sen hoppar min vän ut och skjuter då hoppar jag ut och blir skjuten sen så låg jag där i 5 min sen loggade jag ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan inte säga att det var en felaktig ban men jag skulle säga att de gjordes på fel sätt för jag fick inte ens en chans att få förklara mig jag var tvungen och logga ut för min pappa sa att jag måste stänga av och då stängde jag av och jag fick inte ens en chans att få förklara det. ingen sa att jag skulle hoppa support utan jag blev bara bannad och det tycker jag inte var rätt och jag köpte krim några timmar innan så jag skulle aldrig c logga med mening för jag vet att jag kan få p ban därför så skulle jag aldrig göra de med mening för att komma undan ett scenario jag gjorde de nu för jag var tvungen jag förstår varför Swifty gjorde som han gjorde men jag tycker att han borde gjort de på ett bättre sätt typ som och ta mig till support så skulle jag förklarat de som jag berättat här men det jag blir mest besviken på är att jag köpt krim några timmar tidigare och sen får p ban utan att de va med mening att c logga för det fanns ju faktiskt inget jag kunde göra i den situationen och jag hoppas att ni förstår mig och att det känns lite orättvist att jag inte fick förklara innan ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet att jag har fått 11 tidigare bans varav 1 p ban på grund av att jag och en kompis gjorde ett pizzeria rån vi tog ut pengar från deras panel. jag har blivit bannad för prata ooc in-game mild powergaming sen kommer jag inte ihåg dom andra för det var så länge sedan men av dom jag kommer ihåg så har jag lärt mig att skriva i ooc chatten istället för in-game

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skriva i ooc att jag måste dra istället för att bara logga ut men dom var ganska långt bort från mig och min pappa stod och väntade tills jag skulle stänga av så fick lite stress.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig c logga och om man måste dra så ska jag försöka säga det till dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka