Accepterad Hulken7 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hulken7

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523209091/

Ditt Hex-ID: 11000015d289f83

Vad är din discord tagg? hulken#7281

Vem var det som bannade dig? tacos

Bild på banmeddelande: bild_2024-10-17_060637897.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skulle testa trycka u medans jag plockade cannabis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en vän åkte runt i bilen sen tänkte vi råna plocket och då fanns de inga där sen så plockade jag upp en blomma och tröl u

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va absolut inte en felaktig ban och jag vet att det var fel men jag ville bara testa en gång och då kom staffsen exakt när jag trök u och det va heöt mitt fel och jag vet att de va fel de kommer aldrig hända igen och nu vet jag att de går kommer aldrig bugg abusa det va inte min menning jag tänkte det gör inget om jag testar en gång men jag fattar att det ser fel ut från staffsens håll och ber om en sista schanse

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget jag har i huvet nu men jag vet att jag blivit bannad 22 gånger tidigare men de va länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ens testat om de funkar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bugg abusa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka