Accepterad Hulken7 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hulken7

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523209091/

Ditt Hex-ID: 11000015d289f83

Vad är din discord tagg? hulken#7281

Vem var det som bannade dig? jaffar

Bild på banmeddelande: bild_2025-08-11_012720048.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag vårdade utan att lägga krycka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jobbade som sjukvårdare och fick ett larm i snady och jag tog mig dit jag vårdade personen och sen så loggade jag eftersom att jag laggade så jag kunde inte lägga en krycka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban men jag tycker att jaffar borde tagit mig till support frågat varför osv men jag förstår jaffars sida till 110% jag gjorde fel och det kommer inte upprepas eller så förvarnar jag staffsen innan så dom vet hur det ligger till innan jag reloggar i ett sånt läge men jag åkte utomlands i 1 månad samma natt så hade inte tid att skriva en överklagan eller prata me han men jag ber bara om en till chans och att ni kan förstå min sida och att de inte va medvetet att vara koruppt kommer inte hända igen jag är en grön spelare har inte fått ban på ett bra tag och följer alla regler och spelar för att alla ska ha kull inte för att förstöra för servern så jag ber bara om en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad innan men som sagt de va ett bra tag sen jag blev bannad då jag följer alla regler och rpar för och ha kull vinner inget på att göra regelbrott och förstöra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat meddela staffsen att jag behövde relogga för jag inte kunde lägga krycka och skrivit i ooc att jag måste relogga men de kommer inte upprepas om jag får en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka ett steg längre och meddela staffsen att jag ska relogga i såna lägen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka