Nekad hulken1 | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hulken1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092130908/

Ditt Hex-ID: 11000014376e45c

Vad är din discord tagg? karl2007.

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univeban.pngunivebandc1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade en fil som gjorde att jag kunde se vart folk var runt omkring mig (esp) detta räknas ju då som tredjepartsmjukvara och då när staffsen såg att jag hade denna fil så bannade de mig. Jag tror också de bannade mig för att de tyckte att jag och mina kompisar inte hade betett oss fast det gav de inga klara bevis på dock men det lät som en dålig ton i support. Jag förstår att de valde att banna mig men jag vet också att några av de som har gjort överklagningar som blivit bannade för samma sak har blivit unbannade och det är också därför som jag nu i flera dagar har försökt komma tillbaka men inte lyckats. Jag har hört att det är nu ännu mer av den "sociala" rpn på servern och att det är mycket roligare att göra sin karaktär speciell på nåt annat sätt än att bara åka runt och skjuta och jag ska erkänna jag spelade förut mest för att få skjuta men nu har jag växt upp och vill börja rpa seriöst igen och enligt mig så är den enda servern där det faktiskt går att rpa seriöst utan att vara kriminell Unive. Detta är en stor anledning till varför jag vill komma tillbaka för Unive är den enda servern i hela sverige som faktiskt lyckas upprätthålla sin nivå och sin spelarbas samt sin rp så jag skulle själv tycka att det var väldigt kul om jag fick komma tillbaka och rpa och det jag mest funderar på nu är att börja jobba som taxichauför eller sjukvårdare om jag skulle få komma tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg allt i exakta detaljer men det var nog först att jag fick en @Ping i unive discorden sen eftersom att era dcs är länkade så blev jag bannade ur alla samtidigt efter den pingen. Jag kollar då vad som har hänt och min polare säger att roziii har taggat mig i unive dcn. Jag skriver till roziii och frågar vad som pågår och då förklarar hon att hon har blid på när jag fuskar som man kan länka med emote logsen. Jag erkänner direkt att jag har haft fusket och hon visar mig även vad banbeviset är och hur man såg att jag fuskade. Och efter det så blev jag då bannad både ig och i discord och vill nu börja spela igen men ej som kriminell utan endast gå in och rpa lite då och då för skojs skull. Jag kommer inte riktigt ihåg som sagt men jag tror även att det var att jag ej fick någon riktig förklaring så om någon har en förklaring skicka gärna den till mig i pm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var en helt korrekt ban eftersom det fanns tydliga bevis på det jag gjort och även att jag själv erkände till det. (om det hjälper mig så var jag också grön spelare)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad innan det var nån sv ban som jag själv tyckte var felaktig (snodde en bil på ett drogområde). Sedan för länge sedan blev jag bannad av bultennn för clogg och det som hände då var att jag och mina polare hade åkt runt och jobbat som byggarbetare sedan kommer det några kriminella och kidnappar oss bara för vi sa käften till de och då som ni kan se i mina överklagningar från den bannen så ser ni också att jag ångrar det väldigt mycket för att när de hade kidnappat oss så tog de våra saker sen döda oss och då så skrev jag quit i f8menyn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha laddat ner filen från början och absolut aldrig ha använt den inne på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle aldrig ha laddat ner filen från början och absolut aldrig ha använt den inne på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka