Nekad Huliganen | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? Huliganen#8848

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2009

Berätta om din karaktär. Jo, min karaktär heter Daniel Dahlberg och han är 30 år gammal och är 190 cm lång och väger 85 kg. Daniel hade en rätt tuff uppväxt där hans föräldrar var rätt grovt kriminella. Daniels föräldrar var också missbrukare och gjorde mest brott när dem var fulla eller neddrogade. Daniel har bott väldigt mycket ensam ute på gatorna och ja Daniel gick i samma fotspår som sina föräldrar för att kunna tjäna pengar på något sätt. Sen när Daniel var 14 då tyckte han inte att det var roligt i den kriminella världen så han tänkte mer på att börja i skolan och få ett bra jobb. Daniel klarade sig bra och han började i gymnasiet med bra betyg. På gymnasiet så fick Daniel börja sova på socialtjänsten och där fick han sommarjobb på ica där han jobbade hårt. Chefen tyckte att han jobbade så hårt så han fick börja jobba där. Daniel fick en slant så han hade råd med ett eget hus och då köpte Daniel ett eget hus. Daniel var jävligt stolt och han kände att han hade lyckt med sitt liv. Som sagt Daniel var jävligt nöjd och han ville nu bli sjukvårdare. Daniel fick svar och han skulle gå en liten krus innan han fick börja och se så han kunde alla tester och sådant. Den dagen så var Daniel påväg dit för att gå denna krus men på vägen vart han kidnappad av några rånare. Daniel vart gissla till ett butiksrån. Daniel hade en ide och det var att ta en pistol av rånarna och han lyckas och skjuter ner alla men han blev själv skjuten i axeln av en polis. Som att Daniel var 20 år så fick han fängelse i 10 år för mordförsök och vapenbrott. Nu är Daniel ute och han förväntar en ny karaktär alltså en kriminell karaktär. Daniel har redan börjat sälja lite små droger, men han har större planer och det är att ta och sälja mer droger, vapen, och gå med i ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo, jag kommer bidra med en bra och rolig samt social rp där allt kommer gå under sunt förnuft. Jag kommer göra allt för att göra roliga samt sociala scenarion. Jag kommer också göra alla scenarion under sunt förnuft så allt går under reglerna så att det inte blir något lall eller regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo, motpartens vinst betyder att man behöver inte vinna hela tiden utan man kan låta också andra vinna så alla blir glada och nöjda så det blir bra rp och då bli alla glada och då blir det inte så mycket mer arbete för alla staffs heller.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på många olika sätt då det är väldigt känt inom den svenska rpen men jag skulle nog säga en youtuber som heter cosmo och min polare sa att jag skulle testa det

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Nekad, verkar inte som han vill ta intervju då han sitter och kör på annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka