Nekad Huliganen | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas mamas west.

Vad heter du IRL? Lukaz

Vad heter du på discord? Huliganen#8848

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive ungefär 2 år till och från. Vill bara tillägga en sak om man it får vara krim på detta jobb så kommer jag inte rollspela som krim utan jag vill bara ha kvar rollen annanrs kan ni neka denna tack.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Bahamas till en tryggare plats. Jo Bahamas är som ett ställe där folk blir fulla och kanske till och med tar droger fast på toaletten eller något. Då jag kommer sätta en begränsning hur mycket man får dricka t.ex 1 promille det är där folk börjar kräkas irl vilket enligt mig räcker och att enligt mig att det räcker så det inte blir för stökigt. Sedan så kommer jag också sätta dit säkerhetsvakter som kollar id och söker igenom en så att en person inte har knark på sig eller något med kemikalier iallafall. Sedan om en person går ut som har varit inne på klubben så kommer säkerhetsvakterna även söka igenom dem så att de inte smugglar in droger vilket jag kommer iallafall förbjuda inne hos Bahamas. Sedan så kommer jag även ta in 1 dj som spelar musiken och det kommer vara blandat och ibland såp kommer jag säga till Dj:en att lite annat folk får kanske önska en låt. Sedan så kommer jag kommer jag inte vara snål med pengarna utan om man gör ett riktigt bra jobb så kommer jag höja lönen vilket blir roligare rp t.ex om vi har öppet ofta och vi slipper ha droger inne på klubben så kommer jag höja lönen på dem flesta så dem blir nöjda. Sedan så kommer jag ge bonusar vilket också blir roligare. Jag kommer försöka göra så att vi har så många anställda som möjligt så vi har öppet typ nästan hela dagarna. Jag är också bra på ekonomi då jag kan räkna ut vad jag mest kan ge en anställd men jag kommer inte vara snål med pengarna vilket jag tror många kommer gilla.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo, jag har aldrig jobbat på Bahamas men jag har jobbat väldigt många andra ställen typ alla jobb man kan så jag vill liksom testa på något nytt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 5-6 timmar varje dag och kommer jobba dem flesta timmarna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, absolut inte.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka