Nekad Huliganen | Chef-jobb ansökan kriminalvården [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? kriminalvården

Vad heter du IRL? Lukaz

Vad heter du på discord? Huliganen#8848

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? medlem sedan september 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer utveckla kriminalvården till en tryggare plats. Jag kommer göra så att dem som sitter i fängelset inte ska bli rädda för andra så dem känner sig trygga och jo ni kanske tänker hur ska du göra så det blir tryggt. Jo, jag kommer göra så att vi har batonger och tazer om inte redan har det. Sedan så om en har blivit godkänd på en intervju och om jag känner att en person är tillräckligt mogen så kommer jag göra rp:andet roligare så jag kommer ta ett fystest med den personen och så kommer jag självklart ha utbildningar så personer får utbildningar till batonger och tazer. Det är såhär jag vill ha max 10 anställda och två som sitter och vaktar inne på fängelset. Sedan så vill jag ha 4 st som går i 2v2 som går runt och kollar så ingen smiter. Sedan så kommer jag ha 2 P-A som kollar runt så alla anställda sköter sig och sedan en biträdande som kan ta utbildningar och sedan om biträdande inte kan ta intervjuer så kommer Personal Ansvariga kunna ta utbildningar men om man ska kunna ta en utbildning ska man även vara utbildad till det. Det kommer vara såhär först kommer en som har klarat intervjun och fystestet kommer bli prov anställd sedan så blir det säkerhetsvakt sedan blir det erfaren säkerhetsvakt sedan blir det P-A sedan biträdande och chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo, jag har jobbat på kriminalvården en gång då var jag prov-anställd då hade jag ingen batong och tazer.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne nästan varje dag 5-6 timmar om dagen ska jga försöka hålla.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka