Nekad Huliganen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198894421558/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199541938830/

Vad är din discord tagg? Huliganen#8848

Vem var det som bannade dig? cindyfisk

Bild på banmeddelande: Bakgrundsbild Bilar, Sportbil, Superbil, Porsche 911 GT3.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledning till att jag vart bannad var för att klockan var halv 4 på natten/morgonen och jag var väldigt trött. Min bil gick sönder och jag pallade på riktigt inte springa ända till mitt hus för att ta ut en ny bil. Så jag tog spawnmenu vilket var väldigt fel. Jag ska inte skylla på att klockan var halv 4 eller att jag var skit trött utan det är mitt ansvar om att följa reglerna. Jag vet att jag gjorde fel och ångrar det ytterst mycket för jag vill verkligen in på Unive och rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, de som hände var att jag körde min bil och då så gick 3 däck på bilen sönder och tappade dem så jag inte kunde köra. Så jag pallade inte och tog spawnmenu vilket jag ångrar ytterst mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, de var ingen felaktig ban utan cindy gjorde rätt att banna för att jag tog spawnmenu. Jag har ett ansvar om att följa reglerna så de är mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare, några felaktiga, sen också så vart jag t.ex ban för lallare när jag hade börjat med rp och visste inte riktigt vad det gick ut på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag kunde gjort var att ha lite mer ansvar och inte tagit spawnmenu och följa regeln att ej spawnmenu abusa. Jag vet att jag gjorde fel och ångrar det ytterst mycket. Jag vill verkligen in och rpa på Unive och ha det roligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, de har jag och ångrar mig ytterst mycket. Jag vill jätte gärna in och rpa som vanligt och inte bryta mot någon regel igen. Jag har lärt mig. Om jag nu blir unbannad så kommer det ej ske igen. Det lovar jag. Jag kommer vara väldigt försiktig med reglerna och försöka hålla mig till dem så mycket jag kan. För egentligen är jag ingen problemspelare, och håller mig till reglerna. Men denna gången gjorde jag bort mig och det ska ej ske igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka