Accepterad hukoe | Medlem ansökning [Burkifläkten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hukoe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? HugoE#4409

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Unkuri och Kevin har inte alltid haft det så lätt i sitt liv Kevins föräldrar gillade inte han så mycket för att dom tyckte han var lite speciell för att han var så energifull och skrek väldigt mycket så dom ville inte ha kvar honom och Kevin behövde lära sig att ta hand om sig själv i tidig ålder det gjorde att han blev stark mentalt för att han inte kunde få hjälp och han lärde sig att få pengar och nu vill Kevin få ett jobb och han vill tjäna mycket pengar så han kan då sina drömbilar och ett fint hus för att visa sina föräldrar att dom gjorde ett misstag när dom skickade ut honom så det är hans mål. Kevin har ett stort intresse av bilar och vill jobba som mekaniker eller något liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När man blir whitelistad så har man större möjligheter att få jobb vilket gör att du hjälper folket för att vissa butiker eller affärer har dåligt med personal så då kan du hjälpa folket med att jobba som t.ex mekonomen vi säger att få jobbar där så kan jag jobba där för att folk ska få hjälp. Och så kan du göra serven bättre om folk är nya att man lär sig mera

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska rpa för ens egen skull utan för andras skull också för att för annars så blir det dålig rp.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade mig servern och jag har sett cosmos.

godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka