Nekad Hugosw123 | Medlem ansökning [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugosw123

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011460679/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Hugosw123#8358

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Jag är en snäll människa med goda möjligheter, Alex har drömt hela sitt liv om att bli polis. Han har testat några andra städer men det var många folk med svart magi så han flyttade till denna stad och ska nu prova på den, än sålänge gillar han staden och trivs i den. Han kommer göra sitt bästa för att förstärka staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tröttnat på servrar som har dött och denna server är den mest aktiva svenska servern känns det som och jag har rätt så länge tänkt på att byta server och denna server känns bra och det känns som en bra community. Jag kommer vara så aktiv jag kan och kommer vara online de mesta dagarna av veckan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har testat några andra servrar men många är döda eller så har de för många moddare.

Hur hittade du Unive? Jag har tittat på COSMO och har många gånger sett servern och har vart rätt så intreserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska hålla rpn så bra och seriöst som möjligt för att ge andra en chans till scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag kommer vilja komma långt och uppnå mina mål (just nu vill jag bara bli polis)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har spelat mycket på Topstar rp men den servern har tyvärr "dött" så jag letar efter servrar och denna gilla jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka