Nekad hugos19981 | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugos19981

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094149695/

Ditt Hex-ID: 11000014395b23f (Hex)

Vad är din discord tagg? hugos#8378

Vem var det som bannade dig? network19

Hur lång tid var din ban? 10dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har fått höra nu i efterhand at det var för jag körde snabbt vid torget och flög upp en bit i luften men tror det blev lite missförstånd för skulle precis gå ut ur bilen och klicka u och rpa bra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i hög fart o sen flög jag lite osen rpa jag som man gör när man krockar sen blev jag bannad. För hann inte gå ur bilen och klicka u så hann ej göra de innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej vet inte riktigt eftersom det blev missförstånd och jag skulle precis gå ur bilen och klicka "u" men hann inte göra det innan jag blev bannad. Sen står det inte i reglerna att man inte får köra snabbt sådär som jag gjorde men det ingår ju tydligen i sunt förnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första minns jag inte då jag var ny på servern och precis börjat spela fiveM men andra gången var för jag fråga om pistol på torget vilket jag inte visste att man inte fick göra men den är inte kvar den bannen så det har jag lärt mig av. Och har lärt mig pga att t.ex inte göra om de misstagen för detta handlar om en annan sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kanske tänka ett steg längre om vad som är sunt förnuft. Men just då insåg jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig efter mina misstag eftersom jag inte begått samma misstag men jag kommer aldrig göra om de sakerna igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka