Accepterad hugos19981 | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hugos19981

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094149695/

Ditt Hex-ID: 11000014395b23f (Hex)

Vad är din discord tagg? hugos#8378

Vem var det som bannade dig? Ashmed Khan

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde en sak som jag inte bör göra som icke kriminell men ansåg inte allvaret men har nu fattat vad detta kan leda till och sen var det att ja sköt på bilen som körde iväg och det är ju självklart inte okej. Men ansåg inte allvaret just då..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde över en bro och mötte en kille med en saab som bil och eftersom vi ville prata först så bara drog han och då trodde vi att han döljde något och därför valde jag att avlossa skott. Vet själv att det inte är rätt men just då tänkte jag inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag tycker det var helt rätt att banna mig pågrund utav att både att som icke kriminell får man inte skjuta med vapen eller göra sånna kriminella saker som jag gjorde just då. Det var enbart jag som gjorde fel ingen annan. Det är sunt förnuft att jag som icke kriminell avlossar skott.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången minns jag inte men andra var att jag frågade om någon sålde vapen på torget då jag var ny. Tredje var att jag körde för fort på torget. Jag har tagit lärdom för alla har handlat om helt andra saker och inte gjort om de misstagen som jag begått innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka sunt förnuft och smart och istället för att avlossa skott vilket jag inte får så hade jag kunnat skita i de och göra det jag skulle.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av mina misstag dels så fattar jag nu i efterhand att det inte var rätt och inte heller bra rp. Om jag blir unbannad kommer jag inte göra om dessa misstagen o helst inga misstag. Vill också ta lärdom av dessa misstag så jag lär mig mer om rp/fiveM för igentligen är jag ganska ny på detta.

Har du läst våra regler? Ja

Glömde skriva att jag vill att ashmed khan ska titta på denna bannöverklagan

Tillbaka