Nekad hugoroth | Medlem ansökning [Williamm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hugoroth

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hugoroth/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Roth

Vad är ditt discord namn? Huggeeee#8374

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2000

Berätta om din karaktär. Frasse Persson, 25 år som valde att flytta till en ny stad när han skulle flytta hemifrån. Frasse hade en lätt uppväxt där han fick vad han ville av sina föräldrar, han hade moppebil, dyra kläder osv. Frasse gick på en friskola där han hade väldigt mycket kompisar men även tjejer efter sig. Han är en väldigt utåtriktad och glad person som älskar att hitta på spännande saker. Han hade sin bästa kompis som han umgicks med varje dag både i skolan och utanför. Frasse själv var inte riktigt intresserad i tjejerna då han spelade hockey på sidan av vilket tog upp stora delar av sin lediga tid. När kompisen senare skulle flytta för att plugga vidare visste inte Frasse vad han skulle göra. Han började arbeta på förskola som sin mamma arbetar på. Frasses pappa arbetade som polismästare innan han senare omkom i en trafikolycka. Saknaden blev enorm och ett par år efter att pappan omkom valde Frasse att flytta till en helt ny stad, som heter Unive. Han ville börja om och göra sin pappa stolt. Kanske väljer Frasse att gå i pappas fotspår, och bli polis?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem då jag vill spela på en seriöst server där jag ska kunna utveckla min karaktär. Jag hart också hört väldigt gott om Unive vilket gör det mer intressant att testa den

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bjuda på ett roligt men seriöst rpande. Jag kommer självklart att följa alla regler som finns då jag vill att rpandet ska vara så roligt som möjligt för båda parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario utan att man spelar med och ibland förlorar för att både rpandet och scenariot ska fortsätta vara roligt

Hur hittade du Unive? Genom flertalet stora twitchstreamers, men även från olika sidor på webben. Har också fått tips från just streamers att de rekommenderar Unive och då vill ju jag självklart testa det.

Tillbaka