Nekad Hugoo.. | Medlem ansökning (rogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugoo..

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198345183158/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Andersson

Vad är ditt discord namn? Hugo.. #6438

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Andersson och är i 20 års åldern han gillar att umgås med sin bror och håla på med alla olika motor drivna fordon han gillar också att festa. Hugo har väldigt kort stubin och blir lätt arg men när han inte är arg så är han en väldigt glad person. Han kommer från hakkas i norland och blev lämnad av sin familj så han flyttatde till unive med sin bror för att starta ett nytt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill ha kul med mina kompisar och tycker det är en bra server och jag kan allt har ungefär snart 300 timmar på fivem

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har spelat på den förut och tycker den är bra och att det är många spelar aktiv

Hur hittade du Unive? min kompis visade mig den här servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att mitt rollspel blir så bra som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att skaffa mycket pengar och köpa bilar och andra fordon och skaffa mig ett jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka