Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198345183158/home
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Andersson
Vad är ditt discord namn? Hugo.. #6438
Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hugo Andersson och är 25 år och gillar bilar och motor fordon och umgås med sin bror. Han har kort stubin så han blir väldigt lätt arg och han är en ganska glad person annars. Han kommer från norlland och han gillar att dricka öl och sprit
Varför ska just du bli Medlem på Unive? spelade på servern innan men sen slutade jag spela five m och nu har jag börjat spela det igen och tycker det är en bra server och spela på.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har spelat på den förut och tycker den är bra och att det är många spelar aktiv
Hur hittade du Unive? min kompis visade mig den här servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? att spela så bra som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli rik och köpa många bilar och kanske komma med i nåt gäng senare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Andersson
Vad är ditt discord namn? Hugo.. #6438
Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hugo Andersson och är 25 år och gillar bilar och motor fordon och umgås med sin bror. Han har kort stubin så han blir väldigt lätt arg och han är en ganska glad person annars. Han kommer från norlland och han gillar att dricka öl och sprit
Varför ska just du bli Medlem på Unive? spelade på servern innan men sen slutade jag spela five m och nu har jag börjat spela det igen och tycker det är en bra server och spela på.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har spelat på den förut och tycker den är bra och att det är många spelar aktiv
Hur hittade du Unive? min kompis visade mig den här servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? att spela så bra som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli rik och köpa många bilar och kanske komma med i nåt gäng senare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte