Nekad Hugonan1 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugonan1

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo berg

Vad är ditt discord namn? hugge13.23

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Fredrik är en före detta polis som blev avstängd från tjänsten efter en kontroversiell händelse där han anklagades för att ha brutit mot polisens riktlinjer under en insats. Trots att han blev rentvådd från anklagelserna känner han sig bitter över förlusten av sitt jobb och har svårt att anpassa sig till ett liv utanför polisuniformen.
Personlighet: Fredrik är en envis och hängiven individ som alltid strävar efter att göra det rätta, även om det ibland leder till konflikter med andra. Han har en stark känsla av rättvisa och är beredd att ta risker för att upprätthålla den.
Mål: Trots att han inte längre är en del av poliskåren drömmer Fredrik fortfarande om att kunna bidra till samhället på något sätt. Han har börjat arbeta som privatdetektiv och försöker att använda sina färdigheter och erfarenheter för att lösa brott och hjälpa dem i nöd.
Relationer: Fredrik har få nära vänner och är något av en ensamvarg. Han har dock ett komplicerat förhållande med sin tidigare partner på polisen, vilket skapar spänningar och konflikter i hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med en bra ton, inte säga några kränkande saker till andra personer och sedan att ha så kul som det går!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda partnerna ska ha roligt i scenarion!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag fearrp att man inte blir rädd ig, copbaiit att man försöker få polisens uppmärksamhet och VDm att man dödar någon utan anledning t.e.x med en bil

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har kört på flera olika servrar!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en charmig person som älskar kåren och kommer försöka komma in där så snabbt som möjligt!

Nekad. Utveckla "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka