Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten
Vad heter du IRL? Hugo
Vad heter du på discord? hugge13.23
Hur gammal är du? 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 2-3 veckor!
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet så att vi har massor av mer kunder samt mer anställda och jag kommer att ta intervjuer och sådant då och då jag kommer försöka göra platsen till en trevlig och lugn plats där alla hör hemma! Jag vill att alla ska känna att dem kommer känna sig trygga där och att jag kan göra så dem känner det. Jag kommer att försöka hålla ekonomin jämn och att ha anställda som kan hjälpa till så att det kommer bli en bättre plats!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på auto i många andra servrar som t.e.x valon rp och ortenwave
Hur ofta kommer du vara inne? Varenda dag ca 7-8 timmar om inte mer!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte!
Har du läst våra Regler? Jepp!
Vad heter du IRL? Hugo
Vad heter du på discord? hugge13.23
Hur gammal är du? 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 2-3 veckor!
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet så att vi har massor av mer kunder samt mer anställda och jag kommer att ta intervjuer och sådant då och då jag kommer försöka göra platsen till en trevlig och lugn plats där alla hör hemma! Jag vill att alla ska känna att dem kommer känna sig trygga där och att jag kan göra så dem känner det. Jag kommer att försöka hålla ekonomin jämn och att ha anställda som kan hjälpa till så att det kommer bli en bättre plats!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på auto i många andra servrar som t.e.x valon rp och ortenwave
Hur ofta kommer du vara inne? Varenda dag ca 7-8 timmar om inte mer!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte!
Har du läst våra Regler? Jepp!
Senast ändrat av en moderation: