- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 2
Typ av förslag: Fordon
Berätta om ditt förslag Jag tycker att det skulle varit fett med mer "supermotards" jag la vissa supermotards och crossar osv. Och jag la vissa i fordonsförslag, men ingenting hände. Men nu kanske det kommer att hända.
Och även en "realistic wheelie mod" och jag tror att det kommer att förbättra därför att det är lite mer verklighets troget. För att man kan bara köra rakt fram när man wheelar. Men med detta moddet kan man köra rundor i ringar osv
På vilket sätt är det en förbättring? Jag tycker att detta kommer att vara en bra förbättring. Därför att alla kommer inte att köra rundor med samma sorters motorcyklar. Och då blir variering. Så att alla inte kör rundor med samma sorters motorcyklar. För att så är det ju inte i verkliga livet.
Länkar och annat material som visar förslaget:
https://www.gta5-mods.com/vehicles/wheelie-like-your-favorite-supermoto-youtubers
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
www.gta5-mods.com
Berätta om ditt förslag Jag tycker att det skulle varit fett med mer "supermotards" jag la vissa supermotards och crossar osv. Och jag la vissa i fordonsförslag, men ingenting hände. Men nu kanske det kommer att hända.
Och även en "realistic wheelie mod" och jag tror att det kommer att förbättra därför att det är lite mer verklighets troget. För att man kan bara köra rakt fram när man wheelar. Men med detta moddet kan man köra rundor i ringar osv
På vilket sätt är det en förbättring? Jag tycker att detta kommer att vara en bra förbättring. Därför att alla kommer inte att köra rundor med samma sorters motorcyklar. Och då blir variering. Så att alla inte kör rundor med samma sorters motorcyklar. För att så är det ju inte i verkliga livet.
Länkar och annat material som visar förslaget:
https://www.gta5-mods.com/vehicles/wheelie-like-your-favorite-supermoto-youtubers
Honda CRF450R Supermoto " LUCAS OIL Graphics "
The Whole Bike Was Uploaded And Made From RkrdM I only re skin the bikes . Skin : JTESLA Bike : RkrdM https://www.gta5-mods.com/vehicles/honda-crf450r-supermoto
2016 KTM SX-F 450 Supermotard [Add-On]
2016 KTM SX-F 450 Supermotard by RkrdM Model from MXGP 2 – The Official Motocross Videogame Model by Milestone Thanks to Imtaj, for helping me set up the add-on! ---How to Install--- in "Ler ou morrer!" file You can use Simple Trainer Spawn it by name. sxf450sm PLEASE DON'T TRY...
suzuki rmz 125 supermotard1.0 (add-on)
francais Merci pour votre téléchargement! comment mettre dans le jeu Emplacement de jeu \ mods \ update \ x64 \ dlcpacks deplacer le dosier rmz125 dans le dlcpacks Emplacement dlclist.xml \ mods \ update \ update.rpf \ common \ data Editez le "dlclist.xml" en ajoutant cette lignes...
2016 KTM 450 SX-F - Official Liveries Pack
2016 KTM 450 SX-F - Oficial Liverys Pack by RkrdM Model from MXGP 2 – The Official Motocross Videogame Model by Milestone Thanks to Imtaj, for helping me set up the add-on! ---How to Install--- in "Ler ou morrer!" file You can use Simple Trainer Spawn it by name. sxfwilvo...
2020 KTM EXC450 Supermoto
2020 KTM EXC450 Supermoto by RkrdM [Add-On] Model from MXGP 2019 Model by Pay2021/Milestone Convert to GTA V by RkrdM Bike features: - Lod [L0 - L3] - Fix headlight and brakelight - License Plate - Wheels Paint - Handguard - HD Textures Installation Read "ReadMe!" file. Have fun! PLEASE...
Honda 50 Tuned [ Addon / Replace ]
Hi guys I share with you a Honda 50 Tuned Original Author from GTA Sa : ALKANAVT Convert for GTA 5 : me ( StreetMode ) Addon By StreetMode Bike is lock How to instal : Add-on : GTA V / update / x64 / dlcpacks / Honda50Tuned Add New Line dlcpacks:\Honda50Tuned\ :: Replace :: GTA V...
Honda CR 85cc [Add-On]
honda cr 85cc : Add-on : GTA V / mods / update / x64 / dlcpacks / rmz85cc Add New Line GTA V / mods / update / update.rpf /common / data / dlclist dlcpacks:/cr85/ :: Replace :: GTA V / mods / update / x64 / dlcpacks / patchday3ng / dlc / x64 / levels / gta5 / vehicles.rpf / replace...
Bike Motorizada 80cc FiveM + Extras
Autor: Bike Do GUI 80 cc Créditos: Convertido para GTAV por: { BR1 }...
Husqvarna 701 | Add-on | Tuning
Model : Ride 3 Ripper: OkrimGames Texture : OkrimGames Conversion : OkrimGames Please do not repost on any website without my permission!! V1.0 : Not Working speedometer V2.0: Added mirrors and tuning exhaust, mirror and plate can be removed at lsc V2.1: Fixed tail light Join my discord for...
Honda CRF 450R Supermoto Special 2016
Honda CRF 450R Supermoto Special 2016 by RkrdM Model from RIDE 2 Extras: 2 Liveries New Update -> Chain Animated ---How to Install--- in "Ler ou morrer!" file You can use Simple Trainer Spawn it by name. crf450r PLEASE DON'T TRY AND USE THIS ONLINE, IM NOT RESPONSIBLE IF YOU GET...
Bike Motorizada FiveM [ADD-ON]
Autor: M1Gameplays Canal : https://www.youtube.com/channel/UCUfbieuOq34Igur4dq4k7Gw?view_as=subscriber Créditos Por gentileza mantenha os créditos, e o link original de download! ============= M1Gameplays================================ Como Instalar...
GTA5-Mods.com
2016 KTM 450 SX-F - Official Liveries Pack
2016 KTM 450 SX-F - Oficial Liverys Pack by RkrdM Model from MXGP 2 – The Official Motocross Videogame Model by Milestone Thanks to Imtaj, for helping me set up the add-on! ---How to Install--- in "Ler ou morrer!" file You can use Simple Trainer Spawn it by name. sxfwilvo...
Yamaha YZ450F - Supermoto with Liveries (PSD Template)
Yamaha YZ450F - Supermoto with Liveries by RkrdM Model from Valentino Rossi The Game Model by Milestone Textures by RkrdM V1.0: Add Liveries PSD Template Thanks to Imtaj, for helping me set up the add-on ---How to Install--- in "Ler ou morrer!" file You can use Simple Trainer Spawn...
KTM exc 250 KIKANINAC Livery + Sound
Changelog : 1.0 : / Supermoto Tutorial: KTM exc250 KIKANINAC Livery 1/ Download & Install KTM EXC-F 250 Supermotard by RkrdM : https://fr.gta5-mods.com/vehicles/2012-ktm-exc-250-supermotard 2/ Replace "exc250sm.ytd" to : Grand Theft Auto...
Royal Enfield Bullet
Please do not repost on any website without my permission!! And if you are using our content in your video don't forget to add credits, otherwise there will be severe consequences INSTALL GUIDE Check in comments copy "jdbullet" to Grand Theft Auto V \mods\update\x64\dlcpacks Spawn name ...
Kawasaki Z1000A1 [Add-On | LODs]
Grand Theft Auto V KAWASAKI Z1000A1 [Add-On] v1.0 ============================================================ file name:5_z1000a1_v1.0.rar release date:2016/04/28 author:gosuke URL:http://arikai.com/ email:[email protected] ============================================================...
Honda 125 CG
HI all guys thanks for read my post and download my mods I hope you likes this's mods. Don't forget comment Honda 125 CG - GTAV: - Convert and Edit: Erfan-Tuning - Persian-Editors.ir Production - telegram: @erfanmahdavi0 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -...
GTA5-Mods.com
Senast ändrad: