- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015916120/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lindberg_Sweden
Vad är din discord tagg? Lindberg_Sweden #5271
Vem var det som bannade dig? Anders Bergman
Hur lång tid var din ban? 17 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? DV Abuse
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot fängelsets regler,
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt inne. Då sa jag och en annan vi måste kunna rymma. Då gör han en /me lyfter upp dig trycker in dig i matluckan. Då gjorde jag animationen "sitt på marken " då flög jag igenom väggen sen blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte det var jag som hade läst reglerna fel och uppfattat dom helt fel jag trodde man kunde fly så länge man RPade men nu läste jag på dom noga och såg att man var tvungen att ha över 400 minuter och ha tillgång via en staff, Och det lite lustigt för att anders har tp fram och tillbaka inne i fängelset. Till olika hemliga celler och det är det lite konstigt. Men aja nu vet jag att jag har gjort fel iallafall och jag kommer aldrig göra om det oavsett, och jag har läst alla regler noggrannare nu.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag fick 30min ban för att jag körde förfort. Och jag har inte kört så fort inne i stan sedan dess. Och jag fick 30min
ban, och sedan dess har jag inte kört förfort
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte försöka rymma, och bara väntat tills tiden är ute. Och läst alla regler noggrannare.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, läsa reglerna noggrannare tills nästa gång, och nu erkänner jag det var jag som gjorde felet och jag kommer inte att göra om det, Att inte försöka "rymma" oavsett ifall jag skulle kommit in där eller inte skulle jag endå inte kommit ut för att det fanns 5 andra dörrar med lås så det är omöjligt att jag skulle kunna rymma från köket i fängelset. Men visste inte ifall det var fel det jag gjorde. Innan jag läste reglerna noggrannare.
Jag hoppas att jag blir av med min ban. Och jag kommer inte göra om det. För jag har kommit så långt här, men om jag ska vänta 17 dygn, då kan jag bara söka till en ny server och det vill jag inte för att jag har rp här sedan i Juli och det är lite tråkigt att sluta nu.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lindberg_Sweden
Vad är din discord tagg? Lindberg_Sweden #5271
Vem var det som bannade dig? Anders Bergman
Hur lång tid var din ban? 17 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? DV Abuse
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot fängelsets regler,
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt inne. Då sa jag och en annan vi måste kunna rymma. Då gör han en /me lyfter upp dig trycker in dig i matluckan. Då gjorde jag animationen "sitt på marken " då flög jag igenom väggen sen blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte det var jag som hade läst reglerna fel och uppfattat dom helt fel jag trodde man kunde fly så länge man RPade men nu läste jag på dom noga och såg att man var tvungen att ha över 400 minuter och ha tillgång via en staff, Och det lite lustigt för att anders har tp fram och tillbaka inne i fängelset. Till olika hemliga celler och det är det lite konstigt. Men aja nu vet jag att jag har gjort fel iallafall och jag kommer aldrig göra om det oavsett, och jag har läst alla regler noggrannare nu.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag fick 30min ban för att jag körde förfort. Och jag har inte kört så fort inne i stan sedan dess. Och jag fick 30min
ban, och sedan dess har jag inte kört förfort
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte försöka rymma, och bara väntat tills tiden är ute. Och läst alla regler noggrannare.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, läsa reglerna noggrannare tills nästa gång, och nu erkänner jag det var jag som gjorde felet och jag kommer inte att göra om det, Att inte försöka "rymma" oavsett ifall jag skulle kommit in där eller inte skulle jag endå inte kommit ut för att det fanns 5 andra dörrar med lås så det är omöjligt att jag skulle kunna rymma från köket i fängelset. Men visste inte ifall det var fel det jag gjorde. Innan jag läste reglerna noggrannare.
Jag hoppas att jag blir av med min ban. Och jag kommer inte göra om det. För jag har kommit så långt här, men om jag ska vänta 17 dygn, då kan jag bara söka till en ny server och det vill jag inte för att jag har rp här sedan i Juli och det är lite tråkigt att sluta nu.
Har du läst våra regler? Ja