- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015916120/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lindberg_Sweden
Vad är din discord tagg? Lindberg_Sweden #5271
Vem var det som bannade dig? Anders Bergman
Hur lång tid var din ban? 17 dagar och det är lite väl överdrivet tycker jag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bug abuse
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag själv vet inte. Men jag satt inne. Då sa jag och en annan vi måste kunna rymma. Då gör han en /me lyfter upp dig trycker in dig i matluckan. Då gjorde jag animationen "sitt på marken " då flög jag igenom väggen sen blev jag bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Men jag satt inne. Och jag såg en annan göra emoten "sitt mot vägg" och då glitchar han igenom väggen och rymmer,Då sa jag och en annan vi måste kunna rymma. Då gör han en /me lyfter upp dig trycker in dig i matluckan. Då gjorde jag animationen "sitt på marken " då flög jag igenom väggen sen blev jag bannad av Anders Bergman som tp ut i cafeterian
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, både och för att det är lite konstigt att han bannar mig när vi gör /me. Men visste inte ifall det var fel det jag gjorde. Men nu vet jag oh jag kommer aldrig gör om det igen. Och det lite lustigt för att anders har tp fram och tillbaka inne i fängelset. Till olika hemliga celler och då är det lite konstigt att just jag blir bannad då. Men aja nu vet jag att jag har gjort fel iallafall och jag kommer aldrig göra om det oavsett
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag fick 30min ban för att jag körde förfor. Och jag har inte kört så fort inne i stan sedan dess. Och 30min är schysst, men 17 dagar är ju lite värre
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, jag själv tycker inte det faktiskt, men Anders kanske visste det, alla tycker olika. Ja jag skulle kunna inte gjort det för
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att inte försöka "rymma" oavsett ifall jag skulle kommit in där eller inte skulle jag endå inte kommit ut för att det fanns 5 andra dörrar med lås så det är omöjligt att jag skulle kunna rymma från köket i fängelset. Men visste inte ifall det var fel det jag gjorde. Men nu vet jag oh jag kommer aldrig gör om det igen. Och sen tycker jag att det är extremt kasst av Anders Bergman att tp rundor i olika hemliga celler bakom väggar osv. Och det tycker jag är dålig rp av honom också. Och sen att han bannar mig i 17 dygn är LITE överdrivet (extremt)Jag blev bannad i 30min av en kille för att jag körde för fort och det kan jag förstå. Men 17 dagar är överdrivet tycker jag faktiskt, Om han skulle gett ett mindre straff skulle jag kunna förstå, men 17 det är lite överdrivet.
Jag hoppas att jag blir av med min ban. Och jag kommer inte göra om det. För jag har kommit så långt här, men om jag ska vänta 17 dygn, då kan jag bara söka till en ny server och det vill jag inte för att jag har rp här sedan i Juli och det är lite tråkigt att sluta nu.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lindberg_Sweden
Vad är din discord tagg? Lindberg_Sweden #5271
Vem var det som bannade dig? Anders Bergman
Hur lång tid var din ban? 17 dagar och det är lite väl överdrivet tycker jag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bug abuse
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag själv vet inte. Men jag satt inne. Då sa jag och en annan vi måste kunna rymma. Då gör han en /me lyfter upp dig trycker in dig i matluckan. Då gjorde jag animationen "sitt på marken " då flög jag igenom väggen sen blev jag bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Men jag satt inne. Och jag såg en annan göra emoten "sitt mot vägg" och då glitchar han igenom väggen och rymmer,Då sa jag och en annan vi måste kunna rymma. Då gör han en /me lyfter upp dig trycker in dig i matluckan. Då gjorde jag animationen "sitt på marken " då flög jag igenom väggen sen blev jag bannad av Anders Bergman som tp ut i cafeterian
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, både och för att det är lite konstigt att han bannar mig när vi gör /me. Men visste inte ifall det var fel det jag gjorde. Men nu vet jag oh jag kommer aldrig gör om det igen. Och det lite lustigt för att anders har tp fram och tillbaka inne i fängelset. Till olika hemliga celler och då är det lite konstigt att just jag blir bannad då. Men aja nu vet jag att jag har gjort fel iallafall och jag kommer aldrig göra om det oavsett
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag fick 30min ban för att jag körde förfor. Och jag har inte kört så fort inne i stan sedan dess. Och 30min är schysst, men 17 dagar är ju lite värre
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, jag själv tycker inte det faktiskt, men Anders kanske visste det, alla tycker olika. Ja jag skulle kunna inte gjort det för
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att inte försöka "rymma" oavsett ifall jag skulle kommit in där eller inte skulle jag endå inte kommit ut för att det fanns 5 andra dörrar med lås så det är omöjligt att jag skulle kunna rymma från köket i fängelset. Men visste inte ifall det var fel det jag gjorde. Men nu vet jag oh jag kommer aldrig gör om det igen. Och sen tycker jag att det är extremt kasst av Anders Bergman att tp rundor i olika hemliga celler bakom väggar osv. Och det tycker jag är dålig rp av honom också. Och sen att han bannar mig i 17 dygn är LITE överdrivet (extremt)Jag blev bannad i 30min av en kille för att jag körde för fort och det kan jag förstå. Men 17 dagar är överdrivet tycker jag faktiskt, Om han skulle gett ett mindre straff skulle jag kunna förstå, men 17 det är lite överdrivet.
Jag hoppas att jag blir av med min ban. Och jag kommer inte göra om det. För jag har kommit så långt här, men om jag ska vänta 17 dygn, då kan jag bara söka till en ny server och det vill jag inte för att jag har rp här sedan i Juli och det är lite tråkigt att sluta nu.
Har du läst våra regler? Ja