Nekad HugoJohansson | Ban överklagan [liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HugoJohansson

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015916120/

Ditt Hex-ID: 11000013eebf258

Vad är din discord tagg? Lindberg_Sweden#5271

Vem var det som bannade dig? Pubbis

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Däför att vi körde på sandy bron och då krashar min kompis game. Och då flyger han över kanten. Och då så släpar hela mc med kanten på bron och jag sitter kvar på mc. Men sen hoppar jag av. Och då snubblar min gubbe. Och sedan reser jag mig upp och haltar till mc, och sedan kollar över mc. Och sedan tar jag min kompis och kör till sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi körde på sandy bron och då krashar min kompis game. Och då flyger han över kanten. Och då så släpar hela mc med kanten på bron och jag sitter kvar på mc. Men sen hoppar jag av. Och då snubblar min gubbe. Och sedan reser jag mig upp och haltar till mc, och sedan kollar över mc. Och sedan tar jag min kompis och kör till sjukan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, både och, irl dör man ju inte ifall man släpar i en brokant. Och sedan snubblar. Men jag förstår varför dom bannade mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag är inte säker på vad det var, men jag tror att det var när jag sa "blå appen" och sedan dess har jag aldrig sagt det igen. Jag har bara skrivit i "lokal ooc" när jag vill att någon ska snacka/joina discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, kanske rp lite mer än vad jag gjorde, kanske ringt ambulansen. Och rp'at på att jag hade ont i benet eller något liknande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag, göra mer utvecklande scenarion. Än vad jag har gjort innan. Och givitvis kommer jag göra större och mer utvecklande scenarion efter detta

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka