Accepterad HugoJohansson | Ban överklagan [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HugoJohansson

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015916120/

Ditt Hex-ID: 11000013eebf258

Vad är din discord tagg? Lindberg_Sweden#5271

Vem var det som bannade dig? Kalle320

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag var på ett boxning event och slog ner en kille, när Amos sa att vi skulle sluta, men jag såg inte det därför att jag var mitt uppe i fighten. Men efter såg jag det och jag bad om ursäkt i lokal ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde då skriver någon att det var fight event på munenio, dom sa att alla var välkommna. Och då drog jag dit och sen gick dem igenom alla regler osv. Och då gick jag upp på scenen för att slåss. Jag vann över crozz och sedan var det melker som skulle komma upp. Och så börjar vi slåss. Och under tiden så skriver Amos i chatten ett slag till så rycker ni alla. Och jag såg inte att han skrev det , för att jag var fullt upp i min boxning. Och när jag slog sista slaget så jag det han skrev. Då valde jag att skriva i chatten okej sorry, kommer inte att göra om det. Och sen gick det en minut och jag hade gått ut till min bil. Och då bannade dem mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och, därför jag såg inte att han skrev det i chatten. Och det lustiga var att bara jag blev bannad för att det var inte bara jag som slog. Egentligen tycker jag att ni bör banna dom som aragerade det. Och alla som var med och slog och dom solm ville slåss. Och jag bad sedan om ursäkt i lokal ooc och att jag inte såg att dom skrev

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Och det var såhär att vi var på piren och vi bara körde rundor där, och då kommer en kille och krockar in i min och min kompis bil. Och då går vi ut och frågar vad han håller på med, men han vägrar att svara, då väljer min kompis att sparka honom en gång. Då plockar den killen upp ett baseboll trä och börjar svinga med det i luften, sen kommer även hans kompisar mitt från ingenstans, han hade inte ringt någon. Men då börjar alla hans kompisar slå på mig och mina kompisar, och då väljer jag att slå ett slag. Och det var det enda du såg. Och därför blev jag bannad i 16 dagar. Och det är lite surt
Och den var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes, kollat mer på chatten. Och slutat direkt när dom skrev att vi skulle sluta slåss. Men det är lite surt att ni just väljer att bannad mig, utav alla andra som slogs och arangerade det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, att kolla mer i chatten och vad folk skriver osv i lokal ooc. Och kolla extra nog ifall det är ett rött nam, som exempel Amos.
Och det är något jag inte kommer att göra om

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka