Accepterad hugohzon | Medlem ansökning [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugohzon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198447929551/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hzon#1337

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Hugo Håkansson är 25 år och drömmer om att få arbeta på en Bilfirma.

Hugo är en person som älskar att vara med kompisar och är extremt social mot nya individer. Hugo växte upp i en liten by i Skåne och har bott där fram tills att han tog studenten, Hugo gick Ekonomi.

Hugo Håkansson är en väldigt omtänksam person med mycket känslor. Hguo har en Mamma och en Pappa och en lilla syster. Hugo älskar att köra hoj med sina kompisar för att det lugnar hans sinne när han vill tänka på annat.

Hugo är väldigt intresserad av bilar och drömmer om att en dag ha en Mclaren Senna.

Mvh hzon

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på servern förut, tog en liten paus och vill nu komma tillbaka. Jag söker en ny spelserver med en stabil spelarbas, vilket Unive har. Jag har även extremt mycket erfarenhet inom Rollspel, vilket gör att jag kan tillföra en seriös Rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt har jag spelat på servern tidigare, men på senaste har vänner utav mig börjat spela på spelservern så jag tänkte köra igen. :)

Hur hittade du Unive? Förr hittade jag servern genom vänner (när servern gick med namnet: "Multistaden".) och på senaste har vänner pratat om spelservern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla parter inom Rpn ska ha det kul, jag Rpear för att alla ska ha en så bra tid som möjligt på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har ej något mål mer än att skapa bra rp och bra scenarion. Men målet är att det ska vara seriös Rp nivå hela tiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är för tillfället inte aktiv i andra spelservrar, var däremot Staff på en server för inte så länge sedan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top