Accepterad HugoH | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HugoH

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Hugge#5396

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Johan är en kille med libanesiskt ursprung och är 32 år. Johan har ett stort motor intresse han gillar motorer väldigt mycket. När Johan var yngre
sommarjobbade han på en bil verkstad i en annan stad och trivdes väldigt mycket och blev omtyckt. Johan gick inte mycket i skolan då han hade det svårt med språket. Han spenderade mycket tid hos sin morfar och hjälpte honom på gården med att skruva motorer och ta hand om djuren.
Johan har ansökt om att kunna studera vidare som bilmekaniker och när han är klar kommer han göra en jobb ansökan som bilmekaniker. Johan är en väldigt modig kille som inte tvekar en sekund för att kunna hjälpa andra och han är en väldigt omtänksam kille som verkligen vill göra gott för Sig och hjälpa alla. När Johan är ledig brukar han åka och fiska och ibland vandra i skogen eller åka på utflykter uppe i bergen. Mina mål med karaktären är att han ska vara en god medmänniska som kommer göra staden till en tryggare plats och en bättre plats!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion mer en utgång där alla inblandade ska ha roligt men även en hög rp nivå och en bra och välutvecklad karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte försöka vinna ett scenario utan försöka göra det så roligt för alla inblandade i scenariot. Alltså att man spelar för motpartens vinst.

Hur hittade du Unive? Jag har haft flera vänner som har tipsat om unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka