Nekad HugoH | Chef-jobb ansökan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HugoH

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
4
Användarnamn: HugoH

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Hugo

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 616

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på securitas då jag har jobbat där och tyck att det har varit ett roligt. Jag vill också bli chef för att styra upp securitas och göra det till en trivsam miljö där alla arbetare trivs. Jag tror också att jag skulle passa bra som chef för att jag har tidigare erfarenheter om chef jobb då jag varit chef på mekonomen och biträdande på RTJ som jag skötte bra. Jag kommer också se till att ha utbildildingar ofta och anställa trevliga anställda som inte jobbar för pengar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där i två olika tillfälen och har trivits bra samt att jag har chefs erfarenheter.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter stefan larsson. Han hadde en bra upväxt med sin brorsa och var intreserad av motorcross. Han och hans brorsa åkte runt och tävlade med sinn pappa i sverige. Det bästa stefan visste var att meka med crossen i garaget. Han kunde meka i flera timmar med crossen. Där började stefans intresse om motorer och bilar. När stefan hade fylt 18 fick han en anstälning på en värkstad. Han jobbade på bra och hade bra lön. Efter ett tag trötnade han på att meka varje dag så han ville tästa något nytt. Han beslutade sig för att gå brandmans utbildningen. När stefan hade got klart utbildningen blev han anställd på multistadens brandkår. Efter ett bra arbete som brandman blev han biträdande chef på rädningstjänsten. När chefen slutade slutade även han och Stefan började jobba på securitas. Stefan och hans brorsa har en bra kontakt och gillar att hitta på saker tillsamans. Stefan är en pratglad mäniska som har lätt för sigg att skaffa nya vänner.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne minst 6 timmar per dag och mera på hälgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad efter muntlig intervju.
Bättre lycka nästa gång.
Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka