Accepterad hugof1l | Medlem ansökning (Oge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugof1l

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199085264088/friends/pending

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugof1l#2465

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henke Larsson på 22 år. Han växte upp med en stökig familj som höll på med lite dumheter. Han mådde inte bra runt sin familj och ville bli annorlunda. Han hatade alla personer som kom för att träffa och snacka med hans föräldrar om den kriminella marknaden. Han bestämde sig när han blev äldre att han ville bli polis och få bort alla kriminella från gatorna. Det var då han valde att gå polishögskolan för att utbilda sig till polis. Han trivdes väldigt bra med det och lämnade sitt förflutna bakom sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive igen för att jag känner att jag kan tillföra en hög rp nivå som gör det roligt för alla att spela på servern. Jag kommer att rpa väldigt ofta och se till att det blir kul för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rp som gör att alla spelare har det kul när de är inne på servern och känner att de vill stanna. Jag kommer även att ta det seriöst samtidigt som vi har det kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra det både kul för tex kriminella och poliserna om det sker ett bankrån. Man ska inte bara tänka att man ska komma undan direkt utan göra ett utdraget scenario som är kul för alla.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här ett bra tag och visste om servern pga det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka